Wednesday, January 17, 2007

Feliç aniversari!

Tot i que amb retard, no puc deixar de publicar un breu testimoni de la festa d'aniversari del passat dilluns, quan la meva mare va celebrar la seva consolidació més enllà dels 35:P

No va ser fàcil determinar quin seria el contingut de la sorpresa, però després d'un intens debat sobre les diverses maneres de comprar un ram de flors i fer-lo arribar a un altre persona sense estar present, vaig ecidir que les flors no es mengen i que millor comprar un pastís.

La primera meva opció va ser la fàcil: anem a l'Hipercor que el tinc a sota mateix de la feina. No tenien mal aspecte, però no m'acabava de convéncer aquell triangle de xocolata en mig de la tarta, publicitant el centre comercial. Decideixo oblidar aquesta opció i m'obligo a buscar una pastiseria al món real.

Aprofitant la meva ja comentada visita a la botiga de Vodafone, visito el forn "La Espiga" i, d'acord amb el savi consell del trobador de la vida, compro una "Selva Negra". Aconsegueixo ocultar-lo a la nevera, dins una bosa de El Corte Inglés, no sense aixecar sospites. És una d'aquelles situacions en que tothom sap que s'ha de fer el boig. Aprofito un moment de soletat per a embolicar el regalet i ho deixo tot disposat per després del sopar.

A quarts de dotze, poc abans de que faci tard per a la celebració, surto al menjador amb el pastís a la mà i cantant "Cumpleaños Feliz". Bufada d'espelma, i ens fotem de cap a la Selva Negra. Impressionant pastís. El degustem amb delit, mentre la mama comença a pensar quina de les 2001 receptes preparà per a dinar demà mateix...

1 comment:

Anonymous said...

"les flors no es mengen, millor comprar un pastís"

una de les grans frases de la humanitat!


How To Save A Life
By The Fray
BestAudioCodes.com